asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Jinling 250 JLA-21B

06.01.2012   13:30 Čína Jinling

1elias 1elias Město: Libčice nad Vltavou
IP:83.208.206.xxx
Offline 1/12
SMC Razeer 300

Tuto kolku jsem koupil k vánocům za malý peníz pro kluka, aby se na ni učil jezdit a pokusil se ji udržet v provozuschopném stavu. Moc dobrá volba. Myslím že bude mít stále co dělat.))


Zatím si dal nové pneu na zimu. Aby z kolky taky něco měl. Myslím, že to byl krok v před. Také olej a svíčka nezůstaly původní. Kompletní dotažení všech šroubků a matiček a udělaná geometrie také prospěly. Ted asi zjistíme lépe, jaké šroubky a matičky budou potřeba měnit za lepší.
Také experimentujem s myšlenkou, kde sehnat a jakou zadní rozetu aby se nám vrátil původní poměr převodu. Tím, že jsme daly větší kola, ztratí kolka sílu a tachometr bude ukazovat bludy, zato z kopce by se mohla rozutíkat . Ještě jsem zapoměl na řetěz, ten bych taky dal asi lepší.
To je asi tak vše z mého postřehu o kolce Jinling. Pokud by někdo na něco přišel a mohl by se podělit o tom jak kolku vylepšit a zdokonalit, byl bych moc vděčný.




předchozínásledující 1 ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 ... 330

Odpovědi: Jinling 250 JLA-21B

18.07.2014   20:40   #1021 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

Tak jsem dneska upravoval rozety a řetěz. Odtud jsem jsem se dozvěděl poměr do předu místo originál 12z na 17z. A v zadu originál 32z na 27z. Zadní rozetu mám od kluka odtud z fóra. Tento poměr spřevodování je totální nesmysl. Spojka dostává záhul. V kopci by se to nejspíše ani nerozjelo apod. Takže nedoporučuji. Je pravda že na 4 stupeň při 90 km/h to jede asi na poloviční výkon motoru, ale jinak rozjezdy apod. Bolestivé a dost. Takžeto můj poznatek.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   07:54   #1022 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

posílil jsi směs ?Zvednout jehlu karbce atd...
Já tento brutus převod sice nemám, ale jistě by ti to pomohlo.
Spojka bude vždy dostávat na prdel při takovýchto převodech. Počkej, nakonec aby ti to takto lítalo, budeš snižovat hlavu, předělávat karbec,a mnohé jiné úpravy

Citace | Odpovědět

19.07.2014   09:03   #1023 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Delphinee

Tak jsem dneska upravoval rozety a řetěz. Odtud jsem jsem se dozvěděl poměr do předu místo originál 12z na 17z. A v zadu originál 32z na 27z. Zadní rozetu mám od kluka odtud z fóra. Tento poměr spřevodování je totální nesmysl. Spojka dostává záhul. V kopci by se to nejspíše ani nerozjelo apod. Takže nedoporučuji. Je pravda že na 4 stupeň při 90 km/h to jede asi na poloviční výkon motoru, ale jinak rozjezdy apod. Bolestivé a dost. Takžeto můj poznatek.



Jaký totální nesmysl já mám taky tenhle převod a lítá to super a právě ty rozjezdy jsou na tom s tímhle převodem nejlepší.
A pokud ti to nejezdí s rozetama 17/- 27- tak Jinlinga hod ze skály,protože musíš mít nějakou výkonostní trosku.
Znám tři maníky co mají tyhle rozety a lítá jim to naprosto v pohodě.
Tak nechápu kde jsi vzal "totální nesmysl"

Citace | Odpovědět

19.07.2014   09:15   #1024 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Fofraři, rád se navážíš do jiných koukám. Tamysli se nad sebou někdy. Proč by to házel ze skály ?
Určitě to stačí poladit, pošuchrat, zvednout jehlu a poletí mu to.
Jaký totální nesmysl ?
Spojka dostává logicky zabrat, stejně tak držáky motoru i samotný řetěz, který je navíc dost tenký a ty tlaky na články se na tom po čase podepíší. To není stavěné a konstruované na takovéto zátěže.
I když to fungovat může. Otázka je jak dlouho. Co to tu teda plácáš?
Já jsem taky kdysi měl problém se rozjet po zmenšení zadního kolečka. Nyní mi to lítá a chce ještě víc. Jen si s kolkou pohrát. A spojka naříká i takto. Při rozjezdech je to dost znát.
To by mne zajímalo docela, jaké ty máš zkušenosti s motory, auty atd.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   10:28   #1025 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

fofrař> Máš pravdu. Lítá to suprově, to nikdo netvrdí. Jedu kilo a motor si jen chrochtá. Ale podotýkal jsem, že rozjezdy jsou hgodně přez spojku, tudíš zkracuji její životnost a dost, protože ve dvou třeba rozjet se v kopci musí být téměř nemožné. Definoval bych to, že je to z extrému do extrému. Vzhledem k tomu, že z auty dělám nepovažuji se za blbce. Ikdyž je to čína, ten kdo to navrhnul, tak věděl, proč takový převod. Tento náš vytvořený převod je na druhou stranu taky extrémní. Chtělo by to prostě něco mezi. Takže bud menší do zadu s origo ve předu a nebo origo vzadu s menší do předu. Prostě rozdíl jen 5 nebo 6 z. a né hned naráz deset. To je prostě moc.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   10:55   #1026 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

oč by to bylo jednodušší, kdyby se našel někdo, kdo umí udělat jinak převodovku - teda hřídele. No ne? Klidně by mohl přidat pětku rychlost. A bylo by po pokusech atd. Jenže tu nikdo takový není.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   11:00   #1027 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

Otas43> No přesně. Prostě ta 5st. tam chybí a to je celá věda.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   13:41   #1028 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Otas43

Fofraři, rád se navážíš do jiných koukám. Tamysli se nad sebou někdy. Proč by to házel ze skály ?
Určitě to stačí poladit, pošuchrat, zvednout jehlu a poletí mu to.
Jaký totální nesmysl ?
Spojka dostává logicky zabrat, stejně tak držáky motoru i samotný řetěz, který je navíc dost tenký a ty tlaky na články se na tom po čase podepíší. To není stavěné a konstruované na takovéto zátěže.
I když to fungovat může. Otázka je jak dlouho. Co to tu teda plácáš?
Já jsem taky kdysi měl problém se rozjet po zmenšení zadního kolečka. Nyní mi to lítá a chce ještě víc. Jen si s kolkou pohrát. A spojka naříká i takto. Při rozjezdech je to dost znát.
To by mne zajímalo docela, jaké ty máš zkušenosti s motory, auty atd.



Opar43 prosím tě nehraj si tu na pana profesora s morálkou o slušném chování ty jsi tu otrávil dost lidem ovzduší,kteří se na to tady vyprdli tak nekaž
morálku a nehraj si na dobrodince a Jánošíka on si to Delphinee myslím ošéfuje sám.
Já vím,že máš radost,že se tu stebou někdo zase baví a konzultuje Jinlinga !!!

A nekomentuj moje příspěvky a komentuj si které jsou určené tobě buď tak hodný !!!

Delphinee

fofrař> Máš pravdu. Lítá to suprově, to nikdo netvrdí. Jedu kilo a motor si jen chrochtá. Ale podotýkal jsem, že rozjezdy jsou hgodně přez spojku, tudíš zkracuji její životnost a dost, protože ve dvou třeba rozjet se v kopci musí být téměř nemožné.



Tak mě osobně to na koskách v zatáčce na trojku v pohodě zahrabe na šotolince při rozjedu za 1 za 2 si to taky umí zahrabat takže výkon to má stále
do zásoby.
A rozjezdy jsou naprosto normální neregistruju nějaké zvýšené namáhání spojky.

Jedině jestli nemáš nějak špatně poštel.spojku,že ti blbě zabírá!?!?

A Jinlinga ze skály nehaž to byl jen slovní obrat.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   14:13   #1029 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař> kolego, o pár stran zpět tě jiný uživatel poslal někam. Zjevně jsi to nepochopil. Jsi jen místní "vysírač", který nikdy nikomu neprospěl, nepomohl, neporadil a jen děláš zlo. Bez jakýchkoliv vědomostí a znalostí a zkušeností.
Pokud si myslíš, že nic nevím, pak tě vyvedu z omylu. Oním pokrytectvím, které zde bylo nedávno předneseno a individualismem a znechucením...se myslí Myškhul a ty. Takto mi to totiž chodí jako SZ, s těmi lidmi komunikuji a už se čeká na otevření jiného fora. Ty se tady s hulišem pak můžeš třeba pářit.
My si chceme navzájem pomáhat, radit si apod..ne číst tvé nejapniny hodné žáka zvláštní školy.
Odpovídat ani nemusíš, nic rozumného z tebe stejně nevypadne, jako vždy.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   16:05   #1030 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

Otas43

fofrař> kolego, o pár stran zpět tě jiný uživatel poslal někam. Zjevně jsi to nepochopil. Jsi jen místní "vysírač", který nikdy nikomu neprospěl, nepomohl, neporadil a jen děláš zlo. Bez jakýchkoliv vědomostí a znalostí a zkušeností.
Pokud si myslíš, že nic nevím, pak tě vyvedu z omylu. Oním pokrytectvím, které zde bylo nedávno předneseno a individualismem a znechucením...se myslí Myškhul a ty. Takto mi to totiž chodí jako SZ, s těmi lidmi komunikuji a už se čeká na otevření jiného fora. Ty se tady s hulišem pak můžeš třeba pářit.
My si chceme navzájem pomáhat, radit si apod..ne číst tvé nejapniny hodné žáka zvláštní školy.
Odpovídat ani nemusíš, nic rozumného z tebe stejně nevypadne, jako vždy.



Hlavně,že ty si toho tady udělal !!! Udělal si velký HO*NO a ještě kulový.

Pořád tady MACHRUJEŠ jak si tam dáš ABS,že uvažuješ o převodu kardanem, do zadu další brzdový kotouč, mraky infa o nejrůznějších přídavných turbech,
elektronickém vstřikování,nový elektronický snímač na měření rychlosti a další a další blbosti,ale ani jeden konkrétní skutek!!!
Jediné co si tady udělal je že stahuješ z netu obrázky a nahazuješ je sem a pak tu píšeš jak to taky tak uděláš.
Někdo něco nadhodí a ty hned,že to máš už na papíru a že to taky budeš dělat.

Byl tu dotaz na sedadlo,ale ty už to máš samo vyřešené a máš to na papíru !!! Jediné čím se tu pořát oháníš je větráček z počítače ani nenahodíš foto prostě
jen žvaníš a nic konkrétního.

A že tu skončil Mulyšhuliš nejenom on ale i další nakonec tu skončíš sám sám se tu budeš vytahovat z obrázky z netu sám si na ně budeš odpovídat
a sám si budeš plácat ramena jak sis sám sobě perfektně poradil sám si tu budeš brečet,že ti to nestartuje.

Oním pokrytectvím, které zde bylo nedávno předneseno a individualismem a znechucením..



Já sem lezu už dávno před tím než jsem se tu registroval a dokud si tu nezačal psát tak to tady šlapalo jak hodinky!!!!! ALe teď je to tady celé tvoje tak se tím klidně zalkni.

Citace | Odpovědět

19.07.2014   22:21   #1031 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Pratele, kamaradi..dneska jsem prodal jinlinga....

Citace | Odpovědět

19.07.2014   22:51   #1032 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

fofrař> No to mě překvapuješ. Vše mám seřízeno jak se dá. Zahrabe to, ale na štěsrku. Na betoně prostě spíše tomu ublížím. navíc mě tam něco luplo, nevím co, nepřišel jsem na to. vrátil jsem to zpět na traktor a přemýšlím co dál. Uvažuji, že místo 17z dám kolečko do předu se 14z a vzadu nechám 27z. Mohlo by to pomoct. Jinak to bylo dobré, ale na rozjezdy takové prostě tupší. na spátečku třeba hoooodně přez spojku, jinak mi to zdechalo, hi. A vzhledem k teplotám venku to je bolest na tu spojku ještě větší. Nějak jsem dostal z oho strach. Ale je fakt, že 4 st. jsem skoro ani nemusel řadit. Jde jen o rozjezd, už to není na odpich z křižovatky, popřípadě na hrátky jak v bmw. Ale jinak si to chrochtá ten motor při normální svížné jízdě na polovinu výkonu. No snad to pomůže to přední kolečko, že dám o tři zuby míň. Ať to není brutální přechod.

Citace | Odpovědět

20.07.2014   00:14   #1033 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Mulyšhuliš Mulyšhuliš Město: Olomouc
IP:90.180.26.xxx
Offline 0/912

JenndaArt>Pratele, kamaradi..dneska jsem prodal jinlinga....



Jsem tu dneska jen kvůli "JenndaArt" je vždy smutné,když padne kolega a jeden z nás a opustí naše řady jako majitel Jinlinga.Jistě jsi měl k tomu pádnej důvod ho prodat,ale
věřím,že s těžkým srdcem jako když navždy opouštíš kámoše i když to byl občas kámoš,který uměl připravit horké chvilky,ale který uměl i pobavit.
Je to škoda .

Citace | Odpovědět

20.07.2014   07:05   #1034 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

JenndaArt

Pratele, kamaradi..dneska jsem prodal jinlinga....



Tak to mě u tebe jako skalního a zapáleného Jinlingkáře docela vzalo vdyť povídám jde to tady do kopru.Tak zrovna u tebe jsem si myslel,že se budeš Jinlinga držet zuby nehty!!!
Můžu se zeptat na důvod prodeje ??? Jestli to není příliš vlezlé.

Delphinee

Na betoně prostě spíše tomu ublížím. navíc mě tam něco luplo, nevím co, nepřišel jsem na to. vrátil jsem to zpět na traktor a přemýšlím co dál. Uvažuji, že místo 17z dám kolečko do předu se 14z a vzadu nechám 27z.



TAk na betoně mi to taky nezahrabe to je jasný,ale šotolina-štěrk-dlažba(kočičáky) tam už ano!!

Delphinee

Uvažuji, že místo 17z dám kolečko do předu se 14z a vzadu nechám 27z.



A není to škoda takhle razantně to zkrouhnot do síly na úkor rychlosti nebylo by lepší začít s 16z a potom popřípadě ubírat,až na pro tebe optimální stav.
Ty rozety na 428 stojí pár korun tak proč to rovnou zazdít na 14z když třeba 15z bude OK.

Já to měl úplně obráceně nejdřív jsem tam prdnul 16z,ale motor se zbytečně vytáčel tak jsem zvýšil na 17z a připadá mi,že ještě jeden zoubek (kdyby to šlo) na 18z
bych klidně přidal.Jezdím na ní převážně sám takže moje pokusy jsou v podstatě neomezené.

Citace | Odpovědět

20.07.2014   09:54   #1035 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

fofrař>Otas43

fofrař> kolego, o pár stran zpět tě jiný uživatel poslal někam. Zjevně jsi to nepochopil. Jsi jen místní "vysírač", který nikdy nikomu neprospěl, nepomohl, neporadil a jen děláš zlo. Bez jakýchkoliv vědomostí a znalostí a zkušeností.
Pokud si myslíš, že nic nevím, pak tě vyvedu z omylu. Oním pokrytectvím, které zde bylo nedávno předneseno a individualismem a znechucením...se myslí Myškhul a ty. Takto mi to totiž chodí jako SZ, s těmi lidmi komunikuji a už se čeká na otevření jiného fora. Ty se tady s hulišem pak můžeš třeba pářit.
My si chceme navzájem pomáhat, radit si apod..ne číst tvé nejapniny hodné žáka zvláštní školy.
Odpovídat ani nemusíš, nic rozumného z tebe stejně nevypadne, jako vždy.

Hlavně,že ty si toho tady udělal !!! Udělal si velký HO*NO a ještě kulový.

Pořád tady MACHRUJEŠ jak si tam dáš ABS,že uvažuješ o převodu kardanem, do zadu další brzdový kotouč, mraky infa o nejrůznějších přídavných turbech,
elektronickém vstřikování,nový elektronický snímač na měření rychlosti a další a další blbosti,ale ani jeden konkrétní skutek!!!
Jediné co si tady udělal je že stahuješ z netu obrázky a nahazuješ je sem a pak tu píšeš jak to taky tak uděláš.
Někdo něco nadhodí a ty hned,že to máš už na papíru a že to taky budeš dělat.

Byl tu dotaz na sedadlo,ale ty už to máš samo vyřešené a máš to na papíru !!! Jediné čím se tu pořát oháníš je větráček z počítače ani nenahodíš foto prostě
jen žvaníš a nic konkrétního.

A že tu skončil Mulyšhuliš nejenom on ale i další nakonec tu skončíš sám sám se tu budeš vytahovat z obrázky z netu sám si na ně budeš odpovídat
a sám si budeš plácat ramena jak sis sám sobě perfektně poradil sám si tu budeš brečet,že ti to nestartuje.

Oním pokrytectvím, které zde bylo nedávno předneseno a individualismem a znechucením..

Já sem lezu už dávno před tím než jsem se tu registroval a dokud si tu nezačal psát tak to tady šlapalo jak hodinky!!!!! ALe teď je to tady celé tvoje tak se tím klidně zalkni.



Jak jsem napsal. Nic rozumného z tebe nevyjde.
Machruju ? Podívej, já koupil doménu a hosting pro nové forum, které bude přehlené. Již běží, ráno jsem ho spustil. Zaplatil jsem to ze svého a nic po nikom nechci. A to je asi tak 1000x víc, než jsi tady ty udělal pro druhé ty. Tak raději sklapni.
Ten kardan jsi zjevně nepochopil. Ani se nedivím. To bylo jako dovětek k té fotce, co tam má vzadu diferák.
K tomu ostatnímu, nevím a nikde není vidět, co jsi dokázal ty a to ani nějakým nápadem, jen ošlehneš něco jiného.
Udělal jsem vstřik analogový, není to ale ono a bylo to jen jako pokus a fungovalo to.
Pokud ti něco říká pojem "programování" a"vyvíjecí kity", není to sranda udělat dobrý program, protože jsem se rozhodl, že to bude řízené "picem", možná dvěma, který nabízí mnoho dalšího k ovládání.
Taktéž si budu dělat nový displej, plně grafický s předolbami a mnoha funkcemi.
Až to bude hotové, bude to na foru.
Vidím, jak o všem víš kulový. Nebudeš ty Fofrař popelář?
Jo a mimochodem, díky tobě tam je i vlákno, příznačně pojmenované
jinak na motorkářích náhodou registrován nejsi ? Naprosto stejný... tam je. Jeden tam vyvíjel a dělal něco podbného a stále stejný..ůl ho tam sjížděl.

Já toto forum nepotřebuji, narozdíl od tebe. Mě jde o jinlinga, nápady a tipy, rady. Ne jako tobě o vlezdořiťovství huliši aby ti radil a když ti někdo oponuje, hned se do něj navezeš. Když jsme u té skály, kterou jsi tu kolegovi navrhoval, na tvém místě bych volil nuselák a střemhlv pěkně. Ale pro tebe.



Naposledy editováno 20.07.2014 09:55:43

Citace | Odpovědět

20.07.2014   21:22   #1036 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Kobliha Kobliha Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:90.183.82.xxx
Offline 0/184

Otas43>Udělal jsem vstřik analogový, není to ale ono a bylo to jen jako pokus a fungovalo to. Můžeš se nějak rozepsat , tohle by mě celkem zajímalo

Citace | Odpovědět

21.07.2014   19:39   #1037 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:82.145.209.xxx
Offline 0/44

Přátelé! Řešil někdo zapojení moto alarmu se zapojenim i na dálkový start? Poradí mi někdo jak to na Jinlinga zapojit? Díky moc. Daniel.

Citace | Odpovědět

21.07.2014   20:33   #1038 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

Mulyšhuliš> Ahoj, neopustím Vaše řady...budu sem chodit stále a pokud budu moci, tak i rád poradím, pokud bude mít někdo problém a budu moc pomoci. Musím říci, že když jsem ho jel projet naposledy, asi hodinu před prodejem, byl jsem na měkko a kdyby pán pro něj nejel až z Aše..asi bych ho nedal... byl to úžasný kamarád, který mě nikdy nenechal ve štychu. Prodal jsem ho z důvodu koupi dalšího stroje a rázem se zahrada a okolí domu staly parkovištěm, ale upřímně toho lituju, měl jsem ho vymazleného a úplně mám výčitky, jako bych zradil kamaráda, bylo to unáhlené rozhodnutí...

Citace | Odpovědět

21.07.2014   20:42   #1039 Téma: Jinling 250 JLA-21B

JenndaArt JenndaArt Město: Dobříš
IP:77.240.97.xxx
Offline 0/35
Access Motor Tomahawk 400, EMU Alltrack 650 manuál, Jinling JLA 250

fofrař> ahoj...důvod prodeje? Už jsem doma neměl místo na další kolku... takže jedna musela pryč.... a upřímně si nejsem jistý, zda jsem se rozhodl správně... viz, jak jsem psal Mulyšovi....

Citace | Odpovědět

21.07.2014   20:55   #1040 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

Jirshi> Prosím tě, mám dotaz, chci na Jinlinga dát moto alarm, všiml jsem si, že máš hezké schéma elektriky. Asi se v tom vyznáš, mohl by jsi mi poradit jak to zapojit, aby to fungovalo i na dálkový start a vše. Díky moc.

Citace | Odpovědět

21.07.2014   21:19   #1041 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

Delphinee> To schéma je podle mě trochu jiný, než je ve skutečnosti. Máš někde schéma toho alarmu?

Citace | Odpovědět

21.07.2014   22:07   #1042 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

imarektomas> Mělo by to být tohle. K té zásilce mi přišel samozřejmě v cizím jazyce, ale z aukra jsem stáhl návod k jinému alarmu, co je stejný jak ten můj. Je to stejná čína. Asi tak. Jen bych tam chtěl ten dálkovej start, když už to umí, tak to nevím, pak co spínačky, která u té kolky je jako vypínač jenom a nevím, dle toho návodu jsem zmatenej. Dvakrát nějaké zhasínání motoru a tak. To je na mě moc.

Citace | Odpovědět

21.07.2014   22:10   #1043 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

Jinak moje rada na optimální převod je ve předu malé kolečko z 15z a vzadu 27z. Je to optimální, jak pro motor, i pro spojku, i co rychlosti se týče, i co kopců a relaxu. Ve dvou akorát trochu horší rozjezd v kopci. Jinak supr. Na terény to ale není. Při 100km/h to jede lehce nad polovinu výkonu.

Citace | Odpovědět

21.07.2014   23:18   #1044 Téma: Jinling 250 JLA-21B

imarektomas imarektomas Město: Nový Hrádek
IP:88.208.111.xxx
Offline 1/87
Jinling JLA 250

To schéma, který sem dával Jirshi je nějaký divný... Podle toho schématu jde startovat motor jen se sešlápnutou brzdou, takže je trochu jíný, ale snad budou aspoň stejný barvy drátků.

Zapojil bych to takto:

rozpůlit modrobílý
šedá - konec směrem k CDI (přivede zem k CDI a tím motor zhasne)
růžová - druhý konec směrem k řídítkům (kostra)

modrá - napojit na žlutočervený ke startování (přivede +12 ke startovacímu relé - nastartuje motor)
oranžová - napojit na černý drát u klíčku (zapne zapalování)

žlutá - jeden pár blinkrů (modrý)
žlutá - druhý pár blinkrů (oranžový)

červená - +12 z baterky (stálý přívod 12V)
černá - kostra (zem)

Citace | Odpovědět

22.07.2014   05:13   #1045 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Otas43 Otas43 Město: Hradec Králové
IP:93.153.62.xxx
Offline 0/892

Nové forum je po úpravách spuštěné zde : www.jinling.eu

Citace | Odpovědět

22.07.2014   06:53   #1046 Téma: Jinling 250 JLA-21B

fofrař fofrař Město: Praha
IP:78.45.184.xxx
Offline 0/43

JenndaArt

ale upřímně toho lituju, měl jsem ho vymazleného a úplně mám výčitky, jako bych zradil kamaráda, bylo to unáhlené rozhodnutí...



No asi ano !!! ale u mě když si spočítám co jsem na něm strávil času tak já bych ho nedal ani za nic už jsem se do něj tak zažral,že už jen čekám kdy s ním
začnu i mluvit.Mám najeto asi 2500 km a ani jednou mě nevypek pokaždé mě dovezl bezpečně a v pořádku domů !!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Delphinee

Jinak moje rada na optimální převod je ve předu malé kolečko z 15z a vzadu 27z. Je to optimální, jak pro motor, i pro spojku.



No vidíš a ty hned 14z (Y)

Delphinee

Přátelé! Řešil někdo zapojení moto alarmu se zapojenim i na dálkový start? Poradí mi někdo jak to na Jinlinga zapojit? Díky moc. Daniel.



Už to tu bylo vyřešeno.Na zdejším foru to myslím jako první pořešil "michalnero" asi to byl i stejný alarm jako máš ty.



Jenže je tu problém,protože už ho nebavilo stálé napadání jednoho "větráčkového" vopruza a turbo machra (nebudu jmenovat) se na to tady jak tak koukám taky vybod
takže nevím jestli má vůbec potřebu tu někomu poradit,ale on to měl vychytaný.Prý to ale není zase taková hračka to napojit jsou tam nějaké záludnosti !!!
Zkus mu napsat,ale nevím nevím.

Citace | Odpovědět

22.07.2014   09:10   #1047 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

imarektomas> No tak to jsi napsal hezky, ikdyž jsem z toho úplně jelen. Hmm. Tak nevím nevím nevím. Třeba kde je ten modrobílý drátek? CDI myslíš asi motor přímo, že? Dále kostru k řidítkám myslíš co přesně? Zdali můžeš, pošli mi na sebe tel kontakt, zavolal bych Ti delphinee@seznam.cz jinak moc děkuji.

Citace | Odpovědět

22.07.2014   09:13   #1048 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

fofrař> A kde toho machra najdu? To je drsný, hmm. Škoda, že tak chytrej nejsem, hi, hezká hračka. Jinak škoda, že jsi jej prodal. Je s tím sranda. Jinak ten převod je supr, ale i tak zdali seženu 14 z, tak to zkusím, co to udělá, ale jinak to nechám už tak. 4krát jsem to přehazoval, jak rozety, tak i řetěz, tak už mě mě to přestalo bavit rozebírat, sakládat apod. Jinak je to supr hračka.

Citace | Odpovědět

22.07.2014   09:22   #1049 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

imarektomas> Taky zdali ta čtyřkolka bude fungovat nezávisle vůči tomu alarmu, či dalkáči. Jako přijdu a nastartuji klasicky. Ten modrobílý když opak přeruším, tak to už nebude fungovat na alarmu nezávisle, ne?

Citace | Odpovědět

22.07.2014   09:43   #1050 Téma: Jinling 250 JLA-21B

Delphinee Delphinee Město: Ostrava - Poruba
IP:178.72.245.xxx
Offline 0/44

michalnero> Ahojky a hezký den Míšo. Nezlob se, zdali obtěžuji, ale jsi tak nějak moje jediná záchrana. Přez fórum jsem se k Tobě dopídil skrze videa na čtyřkolku. Mám ji také a pořídil jsem si alarm na něj i s tím dálkovým startem a jsem z toho nešťastný, protože to absolutně nevím jak zapojit. Mhl by jsi mi prosím pomoct a poradit? Ślo by to? Moc bych si toho vážil. Děkuji a těší mě, Daniel delpinee@seznam.cz

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 ... 330

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.18s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce